Manuál značky
Najdôležitejšie dokumenty značky LOMAX na stiahnutie Pre všetkých interných obchodných zástupcov, partnerov a novinárov
Kto sme?
Ide o interný dokument, ktorý slúži na načrtnutie základných ideologických charakteristík spoločnosti. Materiál je určený pre všetkých, ktorí sa podieľajú na externej (voči zákazníkom) a internej (voči zamestnancom) komunikácii spoločnosti.
2. Duša značky
Od začiatku veríme v úžasnú silu ľudskej odvahy a tvorivosti. Táto sila nás vždy motivuje kráčať po inovatívnej a originálnej ceste, ktorá nám umožňuje vytvárať kvalitné a žiadané výrobky a služby.
Sme hrdí na svoju prácu, ktorá prináša spoľahlivosť a bezpečie do domovov našich zákazníkov.
Grafický manuál
Logotyp
Logotyp je hlavným komunikačným prvkom spoločnosti, používame ho na väčšine materiálov spoločnosti.
ZÁKLADNÝ VARIANT LOGOTYPU/pozitívna verzia
Toto je základný variant logotypu, ktorý sa používa na akúkoľvek firemnú komunikáciu:
ZÁKLADNÝ VARIANT LOGOTYPU/negatívna verzia
Toto je základný variant logotypu, ktorý sa používa na akúkoľvek firemnú komunikáciu.
ZÁKLADNÝ VARIANT LOGOTYPU/
negatívna verzia na firemnom červenom pozadí
Toto je základný variant logotypu, ktorý používame na akúkoľvek firemnú komunikáciu.
JEDNOFAREBNÝ VARIANT LOGOTYPU/pozitívna verzia
V prípadoch, keď z technických dôvodov nie je možné použiť základný farebný variant logotypu, používame zjednodušenú jednofarebnú verziu.
JEDNOFAREBNÝ VARIANT LOGOTYPU/negatívna verzia
V prípadoch, keď z technických dôvodov nie je možné použiť základný farebný variant logotypu, používame zjednodušenú jednofarebnú verziu.
MINIMÁLNA VEĽKOSŤ LOGOTYPU
Minimálna veľkosť značky zaručujúca jej čitateľnosť na malých formátoch
Pri použití menšej veľkosti značky nie je zaručená jej dostatočná čitateľnosť a pôsobivosť.
FAREBNÉ PODKLADY DOVOLENÉ
Správne použitie logotypu na farebných podkladových plochách musí zachovať jeho dobrú
čitateľnosť a zabrániť nesúladu medzi základnou farbou logotypu a farbou podkladovej plochy.
Vhodné pozadie pre logotyp je biela, čierna alebo firemná červená farba.
ZAKÁZANÉ MODIFIKÁCIE LOGOTYPU
Tu uvádzame príklady zakázaných tvarových a farebných variantov logotypu.
Ochranná zóna
Optimálna ochranná zóna logotypu „x“ je vymedzená výškou písmena „M“ .
Minimálna ochranná zóna logotypu je „1/2 x“ .
Barevnost
Jedinečnosť spoločnosti výrazne posilňujú základné farby. Základné farby sú súčasťou jednotného vizuálneho štýlu, a preto predstavujú dôležitý nástroj na ovplyvňovanie pozitívneho vnímania značky, a tým aj imidžu spoločnosti.
Základné farby:
CMYK | RGB | PANTONE | HEX | RAL | |
2/95/94/0 | 226/36/29 | 485 C | #e2241d | 3020 | |
CMYK | RGB | PANTONE | HEX | RAL | |
0/0/0/100 | 0/0/0 | Process Black C | #000000 | 9005 |
Písmo
Jednotný štýl písma je jedným zo základných prvkov firemnej komunikácie.
Pomáha definovať jasný a konzistentný imidž spoločnosti.
Základné písmo Eurostile
Na základnú firemnú komunikáciu používame písmo Eurostile v dostupných rezoch rodiny písma.
Na nadpisy a hlavné názvy je vhodné použiť rozšírený variant písma – extended, pre štandardné
písmo normálny rez a pri veľkom rozsahu textu zhustený rez – condensed.
Doplnkové písmo Arial
Ako doplnkové písmo používame font Arial v dostupných rezoch rodiny písma.
Ide najmä o používanie písma v elektronickej komunikácii (e-mail, Word dokumenty, Powerpoint).